سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره حکمت، رستگاری است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید :49741
تعداد کل یاداشته ها : 58
103/2/8
5:38 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
cheddan[5]
(( میهن دوستی ، دسته و گروه نمی خواهد ! این خواستی است همه گیر ، که اگر جز این باشد باید در شگفت بود . )) ٪٪٪ دوستان عزیز در این وبلاگ بنده قصد هیچگونه اهانت یا بی ادبی به هیچ شخص یا گروهی را نداشته وندارم ، اینجا نه وبلاگ سیاسی و نه مذهبی ونه مستهزن است و نه قصد « خدای نکرده » توهین به مقدسات دیگران ، هر کسی از هر مطلبی یا تصویری به هر علتی خوششان نیامد با دادن پیام یا نظر یا میل به اینجانب ، بنده بدون پرسیدن علت ، آن مطلب یا تصویررا حذف خواهم کرد « چون دوست ندارم حتی یک نفر» از وبلاگم بدش بیاید چون اگرغیراین باشد وجود خارجی این وبلاگ معنی ندارد ، چون قرار نیست که هرچه را که من دوست دارم و یا در وبلاگم گذاشته ام دیگران هم ازش خوششان بیاد و یا تائیدش کنن «« اوس کریم پشت و پناه تان باشد »» در ضمن من اصلا نمی دونم که « صیاثت » را با کدام « سین » مینویسند ٪٪٪

خبر مایه

 


یادمان باشد که :


او که زیر سایه ی دیگری راه می رود، خودش سایه ای ندارد.


یادمان باشد که :


هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.


یادمان باشد که :


آنچه درد می آورد زخم نیست، عفونت است.


یادمان باشد که :


در حرکت همیشه افق های تازه هست.


یادمان باشد که :


دست به کاری نزنم که نتوانم آنرا برای دیگران تعریف کنم.


یادمان باشد که :


آنها که دوستشان می دارم می توانند دوستم نداشته باشند.


یادمان باشد که :


حرف های کهنه از دل کهنه بر می آیند، یادمان باشد که که دلی نو بخریم.


یادمان باشد که :


فرار؛ راه به دخمه ای می برد برای پنهان شدن نه آزادی.


یادمان باشد که :


باور هایم شاید دروغ باشند.


یادمان باشد که :


لبخندم را توى آیینه جا نگذارم.


یادمان باشد که :


آرزوهای انجام نیافته، دست زندگی را گرفته و او را راه می برند.


یادمان باشد که :


لزومی ندارد همانقدر که تو برای من عزیزی، من هم برایت عزیز باشم.


یادمان باشد که :


محبتی که به دیگری می کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد.


یادمان باشد که :


برای دیدن باید نگاه کرد، نه نگاه !


یادمان باشد که :


اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.


یادمان باشد که :


دلخوشی ها هیچکدام ماندگار نیستند.


یادمان باشد که :


تا وقتی اوضاع بدتر نشده ! یعنی همه چیز رو به راه است.


یادمان باشد که :


هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها.


یادمان باشد که :


آرامش، جایی فراتر از ما نیست.


یادمان باشد که :


من تنها نیستم ما یک جمعیتیم که تنهائیم.


یادمان باشد که :


برای پاسخ دادن به احمق، باید احمق بود !


یادمان باشد که :


در خسته ترین ثانیه های عمر هم هنوز رمقی برای انجام برخی کارهای کوچک هست!


یادمان باشد که :


لازم است گاهی با خودمان رو راست تر از این باشیم که هستیم.


یادمان باشد که :


سهم هیچکس را هیچ کجا نگذاشته اند، هر کسی سهم خودش را می آفریند.


یادمان باشد که :


آن هنگام که از دست دادن، عادت می شود، بدست آوردن هم دیگر آرزو نیست.


یادمان باشد که :


پیش ترها چیزهایی برایمان مهم بودند که حالا دیگر مهم نیستند.


یادمان باشد که :


آنچه امروز برایمان مهم است، فردا نخواهد بود.


یادمان باشد که :


نیازمند کمک اند آنها که منتظر کمکشان نشسته ایم.


یادمان باشد که :


من، از این به بعد هستم، نه تا به حال.


یادمان باشد که :


هرگز به تمامی ناامید نمی شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی.


یادمان باشد که :


غیر قابل تحمل وجود ندارد.


یادمان باشد که :


گاهی مجبور است برای راحت کردن خیال دیگران خودش را خوشحال نشان بدهد.


یادمان باشد که :


خوبی آنچه که ندارم اینست که نگران از دست دادنش نخواهم بود.


یادمان باشد که :


با یک نگاه هم ممکن است بشکنند دل های نازک.


یادمان باشد که :


بجز خاطره ای هیچ نمی ماند.


یادمان باشد که :


وظیفه ی من اینست: حمل باری که خودم هستم تا آخر راه.


یادمان باشد که :


انبار مهمات، منتظر تنها یک جرقه است.


یادمان باشد که :


کار رهگذر عبور است، گاهی بر می گردد، گاهی نه.


یادمان باشد که :


در هر یقینی می توان شک کرد و این تکاپوی خرد است.


یادمان باشد که :


همیشه چند قدم آخر است که سخت ترین قسمت راه است.


یادمان باشد که :


امید، خوشبختانه از دست دادنی نیست.


یادمان باشد که :


به جستجوى راه باشم، نه همراه.


یادمان باشد که :


هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها.